آوار

انرژی.موفقیت.قهوه

آوار

انرژی.موفقیت.قهوه

برخورد با روزه خواران

صبح روز یک شنبه 25 شهریور ماموران اداره اماکن سقز با حضور ناگهانی در میدان میوه و تره بار به کسانی که اقدام به روزه خواری کرده بودند تذکر جدی دادند.

این ماموران با تفتیش مغازه ها تلاش می کردند کسبه ای را که صبحانه صرف کرده بودند شناسایی و به آنها تذکر دهند.

حاضرین در محل به خبرنگار شارنیوز گفتند که ماموران با دست زدن به سماورها،از گرم یا سرد بودن آنها مطلع می شدند و کسانی که سماور آنها گرم بود را مورد مواخذه قرار می دادند.کسبه،رانندگان ماشین های حمل میوه همکار خود را که از شهرهای دور و نزدیک در محل حضور داشتند را دلیل صرف صبحانه اظهار کردند.

مامورین اداره اماکن ضمن دادن این تذکرات،نسبت به تکرار روزه خواری در میدان تره بار هشدار دادند.

از چند روز پیش و همزمان با آغاز ماه رمضان تذکراتی از سوی مسئولان مبنی بر برخورد با روزه خواران در جراید به صورت گسترده به چاپ رسیده است.

یک نکته در این جریان روشن هست و بدون هیچ فکر کردنی می تونیم پی به این نکته ببریم که یک مخبر  از داخل خبر را به ماموران داده .خوب ماموران هم بر حسب وظیفه به محل اومدن .اشکال در این جا از خود ملت می باشد یا به عبارتی عده ایی از هموطنان به شغل شریف خبر چینی روی آوردن که به عنوان شغل دوم ایشان می باشد .این عزیزان در تمام لایه های موجود رسوخ کردن.  و همه جا حضور دارن.

برداشت از . بالاترین

نظرات 2 + ارسال نظر
عسل رز سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:17 http://asaleroz.blogsky.com

سلام .مابیدعوت وارد شما شدیم اما شما با دعوت تشریف بیاورد.

لازم است به ماموران بگوییم لا اکراه فی دین

آیا مهم است؟ سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 16:09

ای کاش به جای این همه تهدید به برخورد واقعا برخورد می کرند و حد الهی را جاری می نمودند تا دیگر کسی جرات نکند به این راحتی به اعتقادات مردم توهین کند و مانند یک حیوان به محض احساس گرسنگی و تشنگی بلافاصله در ملا عام بخورد و بیاشامد.
عجیب ترین روزه خواری که در جریان ان قرار گرفته ام: همسرم جمعه برای زیارت شاه عبدالعظیم رفته بود تعریف می کرد که دیدم زن میانسالی در یکی از صحن ها نشسته و با کمال آرامش بساط نان و پنیر و خیار را پهن کرده و در حال خوردن است و بوی خیارش را همه احساس می کردند و رد می شدند.
همچنین می گفت پس از اقامه نماز جمعه می خواستم خارج شوم که دیدم در صحن دیگری یک خانواده چند نفری بساط ناهار را پهن کرده اند و با حرص و ولع در حال خوردن ناهارند و هیچ کس تاکید می کنم هیچ کس اعم از خدام و غیر خدام چیزی به آن ها نمی گفت! همان خدامی که تا یک خانم چادر نداشته باشد چنان برخوردی با او می کنند که جرات نکند بار دیگر با این وضع به زیارت بیاید مع الوصف در برابر چنین منکراتی که عملا اعلام جنگ با خدا آن هم در حرم های شریفه است بی تفاوتند من نمی گویم در برابر عدم رعایت حجاب اسلامی در اماکن زیارتی خاموش باشند که کار بسیار خوبی است و باعث شده که این امر به فرهنگ تبدیل شود و هر کس که می خواهد به زیارت برود می داند که بدون چادر نمی تواند. بلکه می گویم رعایت حرمت ماه مبارک رمضان به مراتب مهم تر است و بلکه می خواهم پیشنهاد کنم تعدادی از ضابطین قوه قضاییه در این اماکن حضور داشته باشند و به محض مشاهده وقوع روزه خواری علنی حد الهی مندرج در قوانین موضوعه را در همان صحن اجرا کنند.
اعلان جنگ به خدا آن هم در اماکن زیارتی!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد