آوار

انرژی.موفقیت.قهوه

آوار

انرژی.موفقیت.قهوه

۱ روز

 من  از همه دوستا ن  معذرت می خوام .به این علت که مثل سابق نمی تونم بلاگ خودم رو به روز کنم .امیدوارم ماننده گذشته همراه من باشید . تا دوران کسالت بار سربازی من تموم بشه . این مدل به روز کردن وبلاگ هم خیر سر مرخصی گرفتن های ۱ روزه  هست . امید وارم همیشه شاد و پر انرژی باقی بمونید . برای بنده سرباز هم آرزوی موفقیت کنید و مطمئن باشید همین طور هم میشود. در پناه خداوند بزرگ باشید.
نظرات 3 + ارسال نظر
ساکاری شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:21 http://www.sakari.blogsky.com

سلام. پس سربازی اصلا خوش نمی گذره؟؟؟ حیف... می تونست خیلی بهتر از اینی که هست باشه.
پس از این به بعد برات آرزوی صبر می کنم، تا هر چه زودتر این دوره رو بگذرونی. Salute!

راست می گی می تونست بهتر از اینی که هست باشه . اما این سری نسبت به سری قبل بهتر شده . احتمالا سازگاری ما بیشتر شده .خلاصه خدمت هست و خالکوبی و دفتر خاطرات و مسخره بازی ها و مهمتر از همه تنبیهات که جیره روزانه ماست

سالی یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:53

سلام من واقعا شما رو درک میکنم چون نامزد من هم فردا به امید خدا به دوره اموزشی میرود.حتی من پیشش هم نیستم که دلداریش بدهم.من خارج از کشور هستم.و این خیلی سخت است برای هر دوتایمان.من برای شما و تمام سربازان ارزوی سلامتی و پایداری میکنم.موفق باشید دوست عزیز.

خدمت سخته .اما برای سربازانی که متاهل هستند واقعا سخته .دوری و غربت فقط از خدا طلب صبر می کنمبرای شما و نامزدتون .تا می تونید بهش دلداری بدید تو تماس ها . موفق باشید

دولفی سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1386 ساعت 17:28 http://www.dolphi.blogfa.com

آمدی و خبرم نکردی پس خوش می گذره
اگر هم سختی هست همین یکی دو روزه و بقیه اش بخور و بخواب
برف بازی تو پادگان عجب حالی داره اون هم با آدمهایی از هر گوشه ایران با هر لحجه و زبان . از بیسواد گرفته تا لیسانس و فوق لیسانس منظورم سربازهای وظیفه هست
اینجا جای شما خالی چند روز هست که برف می باره و ول کن هم نیست اما آدم مگر دلش میاد به این گلوله های سفید و ناز چیزی بگه
آمدی شاید دیگر برفی اینجا نباشد ولی یاد شما هست
بابهترین آرزوها

ممنونم رفیق که به یادم هستید . امیدوارم که تا انتها بخور به خواب باشه . موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد