آوار

انرژی.موفقیت.قهوه

آوار

انرژی.موفقیت.قهوه

میان دوره . سرسام

وضعیت به روز کردن ما رو می بینید .بسیار بسیار اسف بار شده . اما من به همتون قول می دم بعد تمام شدن دوران آموزشی . تمام خاطرات روزهای جهنمی رو براتون بنویسم . من یک عدد دفتر روزنوشت برای خودم دست و پا کردم . بعد اتمام دوره از روی همون دفترچه براتون می نویسم تا آیندگان خدایی نکرده خواستن به خدمت مقدس برن تا حدودی پیش زمینه فکری داشته باشن . راستی دهه محرم رو به همه بچه شیعه ها تسلیت می گم . فعلا یه چند روزی هستم .مجدد در مورد خدمت یه سری مطلب می یارم . دوستان محترم و دوست داشتنی من همه عزاداری هاتون قبول باشه . موفق باشین

۱ روز

 من  از همه دوستا ن  معذرت می خوام .به این علت که مثل سابق نمی تونم بلاگ خودم رو به روز کنم .امیدوارم ماننده گذشته همراه من باشید . تا دوران کسالت بار سربازی من تموم بشه . این مدل به روز کردن وبلاگ هم خیر سر مرخصی گرفتن های ۱ روزه  هست . امید وارم همیشه شاد و پر انرژی باقی بمونید . برای بنده سرباز هم آرزوی موفقیت کنید و مطمئن باشید همین طور هم میشود. در پناه خداوند بزرگ باشید.

پادگان

سلامتی سه کس غریب وسرباز و بی کس . تازه می فهمم تو این جمله میلیاردها نکته نهفته هست . بعد حدود۱۹ گذروندن دوران اموزشی به هر نحوی بود تونستم مرخصی بگیرم . و از زندان به اسم پادگان در بیام .  پادگان جایی که برای علف های خونت دلت تنگ می شه . پادگان جایی هست که در حد یک گوسفند هستی . پادگان جایی هست که باید حسرت دیدن یه لباس شخصی به دلت بمونه . و پادگان یعنی ... .